Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSimpkins, W. S.
TitelThe Way Examiners Assess Critical Thinking in Educational Administration Theses.
QuelleIn: Journal of Educational Administration, 25 (1987) 2, S.248-68Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdministrative Principles; Administrator Education; Critical Thinking; Educational Philosophy; Evaluation Criteria; Higher Education; Holistic Evaluation; Student Evaluation; Values
AbstractThis analysis found that a set of examiners' reports on educational theses subscribe to a common conception of critical thinking that combines detached rationality with imaginative insight. This functional definition represents assumptions taken from traditional and emergent research traditions in educational administration. (TE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: