Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inPals, Douglas A.
TitelThe Value of Supervised Occupational Experience Programs as Perceived by Students.
QuelleIn: Journal of the American Association of Teacher Educators in Agriculture, 29 (1988) 2, S.32-39Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAgricultural Education; Educational Benefits; Secondary Education; Student Attitudes; Supervised Farm Practice; Vocational Education; Idaho
AbstractA survey was taken to document the value of Supervised Occupational Experience programs as perceived by 1981-85 and 1986 vo-ag students (n=387 and 365, respectively). The data indicated that the 1981-85 students percceived a higher benefit than did the 1986 students. (JOW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: