Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inKolderie, Ted
TitelThe Essential Principals of Minnesota's School Improvement Strategy.
QuelleIn: Equity and Choice, 4 (1988) 2, S.47-50Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Improvement; Elementary Secondary Education; Enrollment Trends; Equal Education; Family Role; Neighborhood Schools; School Choice; School Districts; Minnesota
AbstractChoice is the basis for Minnesota's school improvement plan. School districts decide whether they want to participate, but they may not be selective about who they admit. Districts must release students who want to attend school elsewhere. The plan is too new to evaluate, but public support for it is increasing. (VM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: