Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRaebeck, Barry Scott; und weitere
TitelCan We Improve High Schools and Save Money? Yes!
QuelleIn: Clearing House, 61 (1988) 8, S.341-46Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Class Organization; Educational Administration; Educational Improvement; Educational Innovation; High Schools; Integrated Curriculum; Large Group Instruction; Organizational Change; School Personnel; Secondary Education; Staff Utilization; Teacher Aides; Teacher Effectiveness; Teacher Salaries; Teacher Student Ratio; Teaching Conditions; Teaching Load; Teaching Methods
AbstractSuggests that with a modified staffing plan using teacher interns, peer teachers, and community volunteers, better coverage of teaching needs could be provided with less salary cost. Presents proposals for a teacher staffing pattern, salary schedule, and a possible daily schedule implementing the suggested staffing pattern. (MM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: