Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHo, Kwok K.
TitelThe Paradox of Immersion in a Second Language.
QuelleIn: NABE: The Journal for the National Association for Bilingual Education, 10 (1985) 1, S.51-64Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Bilingual Education; Chinese; Comparative Analysis; English (Second Language); Foreign Countries; Grade 8; Immersion Programs; Language of Instruction; Second Language Learning; Second Language Programs; Secondary Education; Hong Kong
AbstractSeventy-four grade 8 pupils in Hong Kong were randomly assigned to an experimental class, with English as the language of instruction, and to a control class, with Chinese as the language of instruction. Pupils in the immersion program were not hindered in academic achievement but did not improve second-language proficiency. (JHZ)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: