Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSantos, Sheryl L.
TitelParental Perceptions of Bilingual Education in Northeast Texas: Implications for Administrators.
QuelleIn: NABE: The Journal for the National Association for Bilingual Education, 9 (1985) 3, S.57-67Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdministrator Role; Anglo Americans; Bilingual Education; Blacks; Community Attitudes; Family School Relationship; Hispanic Americans; Information Sources; Knowledge Level; Mexican American Education; Parent Attitudes; Program Implementation; School Administration; Vietnamese; Texas
AbstractAnglo, Black, Hispanic, and Vietnamese parents with children enrolled in school districts in northeast Texas responded to a questionnaire to determinie their perceptions, attitudes, and knowledge about bilingual education. Responses revealed differences according to ethnicity, source of information about bilingual education, and whether a child was in a bilingual program. (JHZ)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: