Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWaggoner, Dorothy; O'Malley, J. Michael
TitelTeachers of Limited English Proficient Children in the United States.
QuelleIn: NABE: The Journal for the National Association for Bilingual Education, 9 (1985) 3, S.25-42Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBilingual Education; Comparative Analysis; Educational Needs; English (Second Language); Higher Education; Limited English Speaking; Schools of Education; Specialization; Teacher Education; Teacher Qualifications
AbstractThe 1980-81 Teachers Language Skills Survey shows dramatic increases in number and quality of professionally prepared bilingual education teachers since 1976-77, when the first training programs funded by the Bilingual Education Act were started. However, less than 25 percent of the teachers teaching bilingually in 1980-81 had basic qualifications to do so. (JHZ)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: