Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSlavin, Robert E.; und weitere
TitelAccommodating Student Diversity in Reading and Writing Instruction: A Cooperative Learning Approach.
QuelleIn: Remedial and Special Education (RASE), 9 (1988) 1, S.60-66Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCooperation; Diversity (Student); English Instruction; Heterogeneous Grouping; Homogeneous Grouping; Integrated Activities; Intermediate Grades; Language Arts; Mainstreaming; Peer Teaching; Reading Difficulties; Reading Instruction; Remedial Reading; Teaching Methods; Writing Instruction
Abstract"Cooperative Integrated Reading and Composition" is a program that successfully teaches reading, writing, and language arts in heterogeneous intermediate classes containing mainstreamed special education and remedial reading students, by combining mixed-ability cooperative learning teams and same-ability reading groups. (Author/JDD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: