Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMartin, James E.; und weitere
TitelAcquisition and Maintenance of Time-Based Task Change Sequence.
QuelleIn: Education and Training in Mental Retardation, 22 (1987) 4, S.250-55Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterJob Performance; Maintenance; Mild Mental Retardation; Moderate Mental Retardation; Pictorial Stimuli; Scheduling; Secondary Education; Sequential Approach; Time Management; Training Methods; Vocational Education; Written Language
AbstractTo examine use of antecedent cues to complete a sequence of vocational tasks, five mildly to moderately mentally retarded students (aged 16-19) served as subjects. Written and pictorial prompts, introduced in a least intrusive manner, enabled the students to learn and maintain a sequenced time-based schedule that changed daily. (Author/JDD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: