Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMwamwenda, Tuntufye S.; Mwamwenda, Bernadette B.
TitelSchool Facilities and Pupils' Academic Achievement.
QuelleIn: Comparative Education, 23 (1987) 2, S.225-35Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Classroom Furniture; Classrooms; Comparative Education; Developing Nations; Educational Equipment; Educational Facilities; Elementary Education; Elementary Schools; Foreign Countries; Instructional Materials; Outcomes of Education; Reading Materials; School Effectiveness; Teacher Attitudes; Botswana
AbstractInterviews with head teachers gathered information to study the relationship between academic achievement and variables such as availability of classrooms, furniture, and books in Botswana primary schools. In contrast to some studies carried out in the West, research supported the view that school facilities are integral to academic achievement. (JHZ)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: