Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enNoland, Melody Powers; und weitere
TitelA Descriptive Study of Health Locus of Control and Health Status in Secondary Special Education Students.
QuelleIn: Health Education (Washington D.C.), 18 (1987) 4, S.8-13Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdolescents; Health Education; Learning Disabilities; Locus of Control; Mental Retardation; Physical Health; Secondary Education; Special Education
AbstractTwo hundred and ten students participated in this study to assess the health locus of control and health status of secondary special education students. Educable mentally retarded adolescents were compared to learning disabled students and together they were compared to non-handicapped persons. Results are presented and discussed. (MT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: