Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSpencer-Dobson, Candice A.; Schultz, Jerelyn B.
TitelUtilization of Multidisciplinary Teams in Educating Special Needs Students.
QuelleIn: Journal of Industrial Teacher Education, 25 (1987) 1, S.68-78Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterIndividualized Education Programs; Interdisciplinary Approach; Learning Disabilities; Mental Retardation; Questionnaires; Secondary Education; Teamwork; Transitional Programs; Vocational Education
AbstractThe study determined the extent to which multidisciplinary teams that include vocational educators are utilized to provide services for mentally handicapped and learning disabled students. Questionnaires were completed by 222 principals or special education directors. Results indicate that vocational educators have limited involvement in the development of the individualized education program. (CH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: