Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enStremel-Campbell, Kathleen; Rowland, Charity
TitelPrelinguistic Communication Intervention: Birth-to-2.
QuelleIn: Topics in Early Childhood Special Education, 7 (1987) 2, S.49-58Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Communication Skills; Infants; Inservice Teacher Education; Interaction Process Analysis; Intervention; Knowledge Level; Language Acquisition; Preschool Education; Preservice Teacher Education; Research Utilization; Severe Disabilities; Theory Practice Relationship
AbstractSuggestions for narrowing the discrepancy between the knowledge base of early communication development and the implementation of effective communication interventions for severely handicapped infants and young children are offered including strategies for facilitating emerging language development, increasing positive interactions with infants, and improving preservice and inservice professional training. (Author/DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: