Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inStewart, Krista J.
TitelAssessment of Technical Aspects of WISC-R Administration.
QuelleIn: Psychology in the Schools, 24 (1987) 3, S.221-28Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Diagnosis; Error Patterns; Examiners; Graduate Students; Higher Education; Interrater Reliability; Psychological Testing; Test Reliability
AbstractEvaluated the technical aspects of three Wechsler Intelligence Scale for Children-Revised (WISC-R) administrations of five psychology graduate students using the WISC-R Administration Observational Checklist (WAOC) to evaluate interrater agreement. Students performed significantly better on the second than on the first observation, with performance maintained by a third observation. Rater agreement was significant. Error patterns are described. (Author/KS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: