Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enStodden, Robert A.; Boone, Rosalie
TitelThe Role of Vocational Educators in Planning Vocational Assessment Activities for Handicapped Students: An Indepth Review of a Six Step Model.
QuelleIn: Journal for Vocational Special Needs Education, 8 (1986) 3, S.23-27Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterDisabilities; Models; Secondary Education; Special Education; Teacher Role; Vocational Education; Vocational Evaluation
AbstractDiscusses the role of teachers in providing vocational assessment to disabled students. Steps in this process include (1) establish planning team and conduct information search, (2) define purpose, (3) establish basic considerations, (4) formulate assessment model, (5) establish implementation focus, and (6) pilot test and evaluate assessment activities. (CH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: