Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inStaiger, Eugene H.
TitelA Preliminary Analysis of Guided Design Using Jungian Typology.
QuelleIn: Engineering Education, 77 (1987) 5, S.309-12Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAuditory Perception; Cognitive Style; College Science; Decision Making; Engineering Education; Higher Education; Kinesthetic Methods; Learning Processes; Learning Strategies; Learning Theories; Science Education; Science Instruction; Teaching Methods; Visual Learning
AbstractReports on an investigation into characterizing the guided design instructional method in engineering education using Jungian typology to evaluate specific teaching-learning interactions. Proposes that the guided design method offers a well-balanced learning process which accommodates different learning styles and teaches decision making. (TW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: