Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHeller, Scott
TitelEnglish Teachers Favor Emphasis on How to Read, Write, Think, Rather than on Becoming Familiar with Specific Literary Works.
QuelleIn: Chronicle of Higher Education, 33 (1987) 47, S.9Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCognitive Processes; Curriculum Development; Educational Change; Elementary Education; English; English Curriculum; Higher Education; Multicultural Education; Reading Skills; Secondary Education; Teachers; Writing Skills
AbstractA three-week conference on the future of the English curriculum in elementary through postsecondary education is discussed. English students would study a variety of works. They would analyze the historical, cultural, and political dimensions of what they read and writing would be an integral part of the curriculum. (MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: