Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inVandercook, Terri
TitelThe School Administrator's Role in Providing Vocational Community-Based Programming for Students with Severe Mental Disabilities.
QuelleIn: Career Development for Exceptional Individuals, 10 (1987) 1, S.24-32Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Administrator Role; Educational Administration; Elementary Secondary Education; Instructional Leadership; Models; School Districts; Severe Mental Retardation; Vocational Education; Wisconsin (Madison)
AbstractA review of current practices related to vocational education of severely retarded students precedes the description of a Madison, Wisconsin model for providing successful vocational programs featuring community-based training. Recommendations for administrative planning include: providing technical assistance; coordinating transition programs; encouraging teaching staff; and helping in evaluation procedures. (CB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: