Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBlowers, E. A.
TitelPupils in the After-School Tutoring Program Five Years Later.
QuelleIn: B. C. Journal of Special Education, 11 (1987) 1, S.39-48Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterDropouts; Elementary Secondary Education; Followup Studies; Learning Problems; Outcomes of Education; Program Effectiveness; Student Characteristics; Tutorial Programs
AbstractFollow-up of 34 pupils (age range 6-22 originally) who had attended a university-sponsored tutoring program 5 years earlier is discussed in terms of persistence and nature of the problems, and characteristics of subgroups including graduates from academic high school programs, graduates from non-academic programs, drop-outs, and a reportedly dyslexic family. (DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: