Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBenner, Susan M.; Cagle, Lynn C.
TitelThe Mentoring Team Approach: A New Concept in Undergraduate Teacher Education.
QuelleIn: Teacher Education and Special Education, 10 (1987) 1, S.26-30Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Counseling; Higher Education; Mentors; Preservice Teacher Education; Special Education Teachers; Teacher Education Programs; Teacher Educators; Teacher Student Relationship; Team Teaching
AbstractMentoring teams, based on mentor-professor and peer coaching team concepts, used in the undergraduate teacher education (including special education) program at the University of Tennessee, have resulted in improved overall program functioning, coordinated advising, and more complete knowledge of student competency. (Author/CB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: