Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBloland, Paul A.
TitelLearning to Love Instability and Conflict.
QuelleIn: Journal of College Student Personnel, 28 (1987) 1, S.14-16Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; College Students; Counselor Role; Developmental Stages; Higher Education; Models; Phenomenology; Reader Response; Research Methodology; Student Development; Theories
AbstractIn responding to Caple's article on student development, focuses on ways to use the ideas in a college setting. Educators and counselors should facilitate student development, according to this theory, by fostering nonequilibrium. Results of such machinations would be unpredictable. Discusses implications for research, primarily phenomenological and holistic. (KS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: