Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inYager, Robert E.
TitelWhat Kind of School Science Leads to College Success?
QuelleIn: Science Teacher, 53 (1986) 9, S.21-25Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege School Cooperation; College Science; Educational Researchers; Higher Education; Research Needs; Science Education; Science Programs; Science Teachers; Secondary Education; Secondary School Science; Teacher Attitudes
AbstractPoints out that discrepancies exist in secondary and college level teachers' perceptions of what is essential for student success in college science. Stresses that more research is needed and offers participation in the National Science Teachers Association "Every Teacher A Researcher" program as one means of addressing the concern. Includes a participation form. (ML)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: