Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHeller, Scott
TitelCollaboration in the Classroom Is Crucial If Teaching Is to Improve, Educators Say.
QuelleIn: Chronicle of Higher Education, 33 (1987) 26, S.17Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClassroom Environment; Cognitive Style; College Curriculum; College Instruction; College Role; Cooperation; Educational Environment; Educational Improvement; Educational Objectives; Higher Education; Instructional Improvement; Learning Processes; Teacher Role
AbstractAccording to speakers at the annual meeting of the American Association for Higher Education, better college teaching requires closer attention to how students learn, but colleges set a poor example for such values as empathy and cooperation. Institutions should encourage student-faculty contacts, emphasize collaboration among students, use active learning techniques and prompt feedback, and respect diversity. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: