Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inOlivas, Michael A.
TitelFinancial Aid and Self-Reports by Disadvantaged Students: The Importance of Being Earnest.
QuelleIn: Research in Higher Education, 25 (1986) 3, S.245-52Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Students; Data Analysis; Disadvantaged; Family Income; Higher Education; Hispanic Americans; National Surveys; Parents; Student Financial Aid
AbstractA national survey of Hispanic financial aid recipients is reported, including student self-reports of income (theirs or their parents') and verified income figures. Findings indicate that students do not know very well how much they or their families earn, and that over half the students overestimated actual income. (Author/MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: