Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBarnard, Wynette S.; Wentling, Tim L.
TitelThe Perceived Outcomes of Vocational Education Programs: A Factor Analytic Study.
QuelleIn: Journal of Industrial Teacher Education, 24 (1987) 2, S.15-26Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Attitudes; Educational Needs; Factor Analysis; Job Skills; Outcomes of Education; Surveys; Vocational Education; Illinois
AbstractOver 1,000 Illinois residents involved with vocational education from high school through adult education, as administrators, teachers, students, advisors, and employers, were surveyed to obtain their perceptions of what current emphases are being taught in vocational education programs. Included are their views on what skills and knowledge should be emphasized. (CH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: