Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCurley, John R.
TitelThe Relationship of Education Advocacy to State Aid for Schools in New York.
QuelleIn: Journal of Education Finance, 12 (1986) 2, S.223-32Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Equity (Finance); Educational Finance; Elementary Secondary Education; Equalization Aid; Financial Support; Government School Relationship; State Action; State Aid; State Legislation; State Officials; New York
AbstractSummarizes public school finance in New York State, focusing on recent high levels of state aid. Discusses Speaker of Assembly's role as education advocate. This powerful Democrat formed a 1983 task force that studied financing, set priorities, issued a report, and produced a five-year plan to initiate further legislative action. Contains 2 tables, 1 figure, and 26 references. (MLH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: