Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJaben, Twila H.
TitelImpact of Instruction on Behavior Disordered and Learning Disabled Students' Creative Behavior.
QuelleIn: Psychology in the Schools, 23 (1986) 4, S.401-05Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBehavior Disorders; Creative Development; Creative Thinking; Intermediate Grades; Learning Disabilities
AbstractIntermediate grade students (N=98) in behavior disordered and learning disabled classrooms were divided into experimental and control groups and were administered pre- and post-tests of the Torrance Tests of Creative Thinking. Experimental subjects who participated in the Purdue Creative Thinking Program made significantly greater scores than did control subjects on the post-test verbal and figural subtests. (Author/ABB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: