Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMagliaro, Susan G.; Borko, Hilda
TitelA Naturalistic Investigation of Experienced Teachers' and Student Teachers' Instructional Practices.
QuelleIn: Teaching and Teacher Education, 2 (1986) 2, S.127-37Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClassroom Observation Techniques; Cooperating Teachers; Higher Education; Preservice Teacher Education; Reading Achievement; Student Teachers; Teacher Effectiveness; Teaching Methods; Time on Task
AbstractA naturalistic investigation was conducted to describe the relationships among participation structures, reading activities, student engagement, and subsequent student achievement in reading lessons taught by student teachers and experienced teachers. Results are presented. (Author/MT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: