Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBall, Donald W.; und weitere
TitelLevel of Teacher Objectives and Their Classroom Tests: Match or Mismatch.
QuelleIn: Journal of Social Studies Research, 10 (1986) 2, S.27-31Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClassroom Research; Cognitive Objectives; Course Objectives; Instructional Improvement; Secondary Education; Social Studies; Teacher Made Tests; Test Construction; Test Validity; Testing Problems
AbstractReports the results of a study of the match between teacher-made tests and level of instructional objectives for 74 secondary social studies teachers. Concludes that: (1) only a slight majority of teachers think higher order objectives are important, and (2) that few translate this opinion into their instruction or testing. (JDH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: