Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKirby, Kimberly C.; Holborn, Stephen W.
TitelTrained, Generalized, and Collateral Behavior Changes of Preschool Children Receiving Gross-Motor Skills Training.
QuelleIn: Journal of Applied Behavior Analysis, 19 (1986) 3, S.283-88Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBehavior Change; Behavior Modification; Preschool Education; Psychomotor Skills; Skill Analysis; Training Methods; Transfer of Training
AbstractThree preschool children participated in a behavioral training program to improve their gross-motor skills. Results indicated that the program improved the 10 targeted gross-motor skills and that improvements sometimes generalized to other settings. The program did not produce changes in fine-motor skills or social behaviors. Implications are discussed. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: