Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGreenan, James P.
TitelThe Relationship between Student Self-Ratings and Teacher Ratings of Students' Generalizable Mathematics Skills in Vocational Programs.
QuelleIn: Journal of Industrial Teacher Education, 24 (1986) 1, S.47-55Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAchievement Rating; Mathematics Skills; Secondary Education; Self Evaluation (Individuals); Student Attitudes; Teacher Attitudes; Vocational Education
AbstractThis study tested the construct of student self-ratings and teacher ratings of generalizable mathematics skills. The correlations between the student self-ratings and teacher ratings suggest only a low to moderate relationship or agreement and suggest that a small amount of variance is explained between the two sets of ratings. (CT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: