Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inKogoe, Akrima
TitelPerceived Administrative Needs of School Executives in Togo.
QuelleIn: Comparative Education, 22 (1986) 2, S.149-58Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdministrative Problems; Administrator Attitudes; Administrator Role; Comparative Education; Developing Nations; Educational Needs; Elementary Secondary Education; Foreign Countries; Inservice Education; Leadership Qualities; Needs Assessment; Professional Continuing Education; Teacher Attitudes; Togo
AbstractOn a needs assessment survey, 377 Togolese school administrators and teachers ranked the importance of 10 different administrative activities. Supervision and evaluation of personnel and instruction was ranked most important by administrators and least important by teachers. Teachers gave high rankings to planning instruction, in-service training, and leadership. (JHZ)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: