Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTulasiewicz, Witold
TitelInterdisciplinary Tutor-led Discussion Groups in the New Pattern of Teacher Education in England.
QuelleIn: European Journal of Teacher Education, 9 (1986) 2, S.133-51Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterDiscussion Groups; Educational Change; Foreign Countries; Higher Education; Interdisciplinary Approach; Preservice Teacher Education; Teaching Styles; Theory Practice Relationship
AbstractDevelopments in the context of the increasing professionalization of teacher training in England are examined. Topics covered include the integration of theory and practice, a multidisciplinary approach to teacher education courses, the change in teaching styles, and educational discussion groups. (Author/MT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: