Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJohnson, Roger T.; Johnson, David W.
TitelAction Research: Cooperative Learning in the Science Classroom.
QuelleIn: Science and Children, 24 (1986) 2, S.31-32Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAction Research; Cooperation; Elementary Education; Elementary School Science; Evaluation Methods; Group Activities; Group Dynamics; Group Experience; Methods Research; Peer Relationship; Peer Teaching; Science Education; Science Teachers; Teacher Improvement; Teamwork; Theory Practice Relationship
AbstractPromotes the Every Teacher a Researcher program of the National Science Teachers Association. Encourages teachers to become involved in three types of action research with regard to cooperative learning in science. These are replicating, refining, and extending. Includes program registration form for interested teachers. (TW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: