Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enErdle, Stephen; Murray, Harry G.
TitelInterfaculty Differences in Classroom Teaching Behaviors and Their Relationship to Student Instructional Ratings.
QuelleIn: Research in Higher Education, 24 (1986) 2, S.115-27Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Faculty; College Instruction; Higher Education; Student Evaluation of Teacher Performance; Teacher Behavior; Teacher Effectiveness; Teaching Styles
AbstractTrained observers assessed the frequency of 95 classroom teaching behaviors shown by 124 teachers in arts and humanities, the social science, and the natural science faculties. Teaching effectiveness was measured by formal end-of-term student ratings averaged over a three-year period. (Author/MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: