Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPhelps, L. Allen; Hughes, Ruth P.
TitelThe Unfinished Agenda: Some Implications for Research in Secondary Vocational Education.
QuelleIn: Journal of Vocational Education Research, 11 (1986) 2, S.51-72Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Access to Education; Basic Skills; Educational Research; Employed Parents; Equal Education; Field Experience Programs; Research Methodology; Research Needs; Research Reports; Secondary Education; Teacher Education; Vocational Education
AbstractThe article (1) examines the inquiry process and discusses questions raised by the National Commission for Secondary Vocational Education; (2) identifies implications for policy research, educational research, and evaluation research; and (3) offers observations about research on vocational education in secondary schools. (Author/CH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: