Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMyers, Roberta S.; Pace, Terry M.
TitelCounseling Gifted and Talented Students: Historical Perspectives and Contemporary Issues.
QuelleIn: Journal of Counseling & Development, 64 (1986) 9, S.548-51Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Career Guidance; Child Development; Educational Counseling; Educational History; Gifted; Individual Needs; School Counseling; Student Needs; Students
AbstractTraces the historical development of counseling gifted and talented students. Documents and discusses work growing out of these efforts. Emphasizes recent major contributors, counseling programs, ideas, and trends. Summarizes a number of contemporary issues and identifies counseling needs of gifted students and the importance of additional research. (Author/ABB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: