Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSternglass, Marilyn S.
TitelThe Relationship of Task Demands to Cognitive Level.
QuelleIn: Educational Review, 38 (1986) 2, S.161-68Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCognitive Development; Cognitive Structures; College Freshmen; Expository Writing; Higher Education; Models; Persuasive Discourse; Task Analysis; Writing Skills
AbstractThe study examines the writing of college freshmen on expository, argumentative, and speculative tasks by means of the Crediton cognitive model in order to describe how and why they evoke the range of responses they do, and why particular cognitive strategies are drawn on. Conclusions are presented and discussed. (Author/CT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: