Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDeay, Ardeth M.; Bontempo, Barbara T.
TitelHelping Substitute Teachers Contribute to School Effectiveness.
QuelleIn: Clearing House, 59 (1986) 8, S.359-62Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClassroom Techniques; Content Analysis; Educational Research; Elementary Secondary Education; Information Needs; Knowledge Level; Learning Experience; Professional Development; School Effectiveness; School Policy; Substitute Teachers; Teacher Attitudes
AbstractReports the findings of a survey that identified the following eight categories of professional needs of substitute teachers: discipline, classroom plans and procedures, knowledge of programs, learner differences, organizing/managing learning experiences, professional role, and school rules/regulations. (HOD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: