Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSaigh, Philip A.
TitelUnscheduled Assessment: Test Anxiety, Academic Achievement and Social Validity.
QuelleIn: Educational Research Quarterly, 9 (1985) 4, S.6-11Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Course Evaluation; Higher Education; Student Evaluation of Teacher Performance; Test Anxiety; Testing; State Trait Anxiety Inventory
AbstractUndergraduate experimental subjects were told that they would receive a series of unscheduled assessments over a five-week period and their grades would comprise 20 percent of their semester average. Subjects were significantly more test anxious than the control group, but achievement was not significantly different. (Author/LMO)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: