Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRose, James
TitelImplementation of Federal ECIA Block Grants to Education in Colorado.
QuelleIn: Economics of Education Review, 4 (1985) 3, S.171-79Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBlock Grants; Demography; Educational Finance; Elementary Secondary Education; Federal Aid; Federal Legislation; Federal State Relationship; Political Influences; Private Education; Public Education; School Districts; Socioeconomic Influences; State Departments of Education; State School District Relationship; Colorado
AbstractDescribes the impact in Colorado of the shift from categorical federal aid to block grants under the Education Consolidation and Improvement Act. Covers Colorado education's demographic, socioeconomic, and political context; variations in program impact among school districts; the shift's effects on redistribution of federal aid; and selected local agency responses. (PGD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: