Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCooper, Carolyn; und weitere
TitelInvestigation of Student Performance in an Interrelated Service Delivery Approach.
QuelleIn: Research in Rural Education, 2 (1984) 3, S.109-11Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Comparative Analysis; Delivery Systems; Elementary Secondary Education; Noncategorical Education; Performance; Rural Education; Special Education; Special Programs; Student Behavior
AbstractThe study compared academic progress and behavioral ratings of students in an interrelated special education program with those of students in a categorical program. Subjects were 92 mildly disabled students from two rural special education cooperatives. Results indicated that overall student performance did not differ significantly between the two programs. (NEC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: