Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inStronck, David R.
TitelRecommendations of British Columbia Science Teachers for Revising Teacher Education Programs.
QuelleIn: Science Education, 69 (1985) 2, S.247-57Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterElementary School Science; Elementary Secondary Education; Preservice Teacher Education; Program Improvement; Science Education; Science Instruction; Science Teachers; Secondary School Science; Teacher Attitudes; Teacher Education Programs; Canada
AbstractRecommendations from British Columbia teachers in elementary (N=1322) and junior secondary schools (N=309) indicate strong support for emphasis on practical aspects of preservice teacher education. Practice in science teaching, techniques of science teaching, and lesson planning were rated highest. Laboratory safety, reading, and writing should receive more attention. (DH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: