Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSerwatka, Thomas S.; und weitere
TitelSingle versus Multiple Certification for Teachers of Hearing-Impaired Students.
QuelleIn: American Annals of the Deaf, 129 (1984) 5, S.424-30Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCompetence; Hearing Impairments; Teacher Certification; Teaching Skills
AbstractTeachers and professionals (N=190) rated the importance of 55 competencies for teachers of hearing-impaired students. The ratings were analyzed with a nonparametric analysis of variance. The findings presented evidence of the need to modify the practice of providing the same certification for all teachers of hearing-impaired students. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: