Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSternglass, Marilyn S.
TitelHigh School Teachers Teaching College Composition: Implementing a Collaborative High School-University Project.
QuelleIn: Journal of Teaching Writing, 3 (1984) 2, S.249-61Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege School Cooperation; Educational Cooperation; Higher Education; Program Content; Secondary Education; Teacher Improvement; Writing Improvement; Writing Instruction
AbstractDescribes the Advance College Project, a cooperative program between Indiana University and high schools in Indiana wherein selected high school teachers came to campus for summer seminars, high school students applied for specific courses in English composition or other areas, and public school and university officials worked out the administrative details. (FL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: