Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBertolaet, Frederick; und weitere
TitelAn Administrative Perspective of Bilingual Education: Field Survey.
QuelleIn: NABE: The Journal for the National Association for Bilingual Education, 8 (1984) 3, S.83-86Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdministrator Role; Bilingual Education; Field Studies; Perspective Taking; Problems; Program Administration
AbstractIn 1982, 13 public school administrators were surveyed to identify issues and problems in bilingual education program administration. Key success factors are supportive leadership, staff training, effective educational technology, community-parent-teacher participation, flexibility, product-process considerations, theoretical understanding, and administrator involvement in district-level decision making. (MM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: