Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSaracho, Olivia N.
TitelYoung Children's Academic Achievement as a Function of Their Cognitive Styles.
QuelleIn: Journal of Research and Development in Education, 18 (1984) 1, S.44-50Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Age Differences; Cognitive Style; Early Childhood Education; Field Dependence Independence; Learning Strategies; Sex Differences; Young Children
AbstractThe relationship between cognitive style and academic performance was examined in a study of first- and third-grade students. The research focused on the differences in academic achievement of field-dependent-independent children and differences affected by sex and grade level. Results are presented. (DF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: