Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSimpson, Robert G.
TitelConcurrent Validity of the Spelling Subtest of the Peabody Individual Achievement Test Relative to Dictated Spelling Tests: An Experimental Analysis of Selection versus Supply as Response Demands.
QuelleIn: Diagnostique, 8 (1983) 3, S.179-83Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterElementary Education; Learning Disabilities; Spelling; Student Evaluation; Test Validity; Testing; Peabody Individual Achievement Test
AbstractFifteen learning disabled students (six to nine years old) scored significantly higher on the PIAT spelling subtest than on a dictated spelling test using identical words. Either approach, however, (selection or supply) ranked subjects similarly. (Author/CL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: