Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inStern, H. H.
TitelA Quiet Language Revolution: Second-Language Teaching in Canadian Contexts--Achievements and New Directions.
QuelleIn: Canadian Modern Language Review, 40 (1984) 4, S.506-24Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClassroom Techniques; College Second Language Programs; Educational Change; Educational Trends; FLES; Foreign Countries; French; Higher Education; Immersion Programs; Minority Groups; Second Language Instruction; Teaching Methods; Trend Analysis; Canada
AbstractAs part of a quiet revolution, language immersion has been important in establishing confidence in the creation of bilingualism through education. The momentum of this movement can be maintained through improvements in French immersion, core French, emphasis on minority and foreign languages, and a new approach to university language curriculum. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: