Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJohnson, Robert C.
TitelThe Attitudes of Students Enrolled in Black Studies Courses: A Quantitative Analysis.
QuelleIn: Journal of Black Studies, 14 (1984) 4, S.441-55Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBlack Students; Black Studies; Enrollment Influences; Higher Education; Student Attitudes; Student Characteristics; White Students
AbstractOver a seven-year period, students enrolled in Washington University's Black Studies program primarily to learn about the Black experience and secondarily because of interest in the courses. Student evaluations of the program generally were positive, with no significant differences between the evaluations of Black and White students. (CMG)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: